TOP termékek

A marketinghatékonyság mérése

A marketinghatékonyság mérése

A marketinghatékonyság mérése

A marketinghatékonyság mérése
Bővebben
Szerző :
Putzer Petra, Józsa László
Boritó ár :
6200-ft
Borító :
kartonált
Oldalszám :
256
Kiadó :
Akadémiai Kiadó Zrt.
EAN :
9789634548270
Kiadás éve :
2022
További adatok
Webshop készlete: Raktáron
6 200 Ft
Részletek
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”

Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.

„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”

Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
Adatok
Cikkszám
b-211379
Hasonló termékek