TOP termékek

Médiaismeret

Médiaismeret

Médiaismeret

Médiaismeret
Bővebben
Szerző :
Csordás Tamás, Horváth Dóra, Nyirő Dóra
Boritó ár :
4950-ft
Nyelv :
magyar
Kötés :
kartonált
ISBN :
9789630594424
Borító :
kartonált
Oldalszám :
316
Kiadó :
Akadémiai Kiadó Zrt.
EAN :
9789630594424
Kiadás éve :
2013
További adatok
Webshop készlete: Raktáron
4 950 Ft
Részletek

A média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.

Adatok
Gyártói cikkszám
9789630594424
Cikkszám
b-139620
Hasonló termékek